Verzenden, zie hier onze voorwaarden

Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig of hangt het product in de fashion truck die op dat moment op een van onze markten staat. dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Wilt u iets retourneren of ruilen, geen probleem!

Hoe werkt retourneren?

U kunt u artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren mits de kleding ongedragen is, in de originele verpakking zit en de originele labels aan het artikel bevestigd zijn. Dit geld ook voor afgeprijsde artikelen.

U heeft de mogelijkheid het artikel thuis te passen. Echter, als het artikel gedragen, gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kan Holy Chiq het niet terugnemen. Ook artikelen die niet in de originele staat verkeren, producten zonder labels en/of originele verpakking worden niet geaccepteerd.

Vanwege hygiëne kunnen sieraden niet geretourneerd worden.

Swimwear mag alleen geretourneerd worden wanneer de beschermingstrip aanwezig is.

U kunt het artikel zelf via de post terugsturen naar het webshop adres:

Holy Chiq by Shirley, Zuideinde 2d 1121 CL Landsmeer

Kan ik het bestelde product ook ruilen?

Bij Holy Chiq kunt u uiteraard ook kiezen voor een ruiling. Vul het retourformulier in met de gewenste maat of kleur, indien uw gevraagde artikel op voorraad is, zullen wij u deze na ontvangst van uw retour zo spoedig mogelijk opsturen. U mag het item uiteraard ook in onze winkel komen ruilen.

Wat kost retourneren?

Bij het retourneren van een artikel bent u zelfverantwoordelijk voor de retourkosten. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd is naar ons, kunnen wij het pakket helaas niet aannemen.

U kunt de bestelling ook kosteloos retourneren in onze winkel.

Let op: Het is helaas niet mogelijk om de terugbetaling in de winkel te ontvangen.

Liefs Team Holy Chiq

© 2017 - 2020 Holy ChiQ | sitemap | rss